دیگو لوپس: باید از کاسیاس حمایت کرد؛ هیچ وقت دو دروازه بان تیم دراین حد برابرنبوده اند

 

http://u.goal.com/312100/312160_heroa.jpg

دیگو لوپس در جریان بازی دیشب ورزشگاه ال مادریگال دروازه بان اصلی رئال مادرید بود و در پایان بازی خواهان اتحاد تمام و کمال میان بازیکنان تیم مادریدی شد و از هم تیمی هایش خواست تا وارد حاشیه نشود.

لوپس در مورد تصمیم آنچلوتی برای استفاده از او در بازیهای لالیگا و استفاده از کاسیاس در بازیهای لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی گفت:« باید به سرمربی تیم احترام گذاشت.اوست که تصمیم می گیرد و باید از بازیکنانی که در زمین قرار می گیرند حمایت کرد. صحبت های زیادی به گوش می رسد و تنها کاری که ما باید انجام دهیم، احترام گذاشتن است و در هر بازی ای که سرمربی مارا به میدان می فرستد باید تمام توانمان را به کار بگیریم. باید از کاسیاس حمایت کرد. من اصلا به بحث هایی که دراین باره مطرح می شود، توجهی ندارم و هرروز با تمام توان تمرین می کنم و برای حضور در ترکیب اصلی می جنگم. اگر قرعه به نام من در بیاید هم سعی می کنم که به بهترین نحو ممکن از شرایط بهره ببرم.»

لوپس ادامه داد: « من حس می کنم که نظرات خیلی زیادی به گوش می رسد. در دنیای فوتبال همه نظر می دهند و من دراین باره نمی توانم کاری انجام بدهم. زیاد حرفها را نمی خوانم و تمرکزم را روی کار خودم قرار داده ام. فرصتی که دراختیار من قرار گرفته فوق العاده است و تلاش می کنم که از آن نهایت استفاده را بکنم.»

دروازه بان تیم مادریدی ادامه داد:« شاید هیچ وقت شرایط اینگونه نبوده که دو دروازه بان در یک حد و اندازه در یک تیم باشند. این سرمربی تیم است که تصمیم گیری می کند و باید تا پای جان در کنار تیم و هم تیمی ها باشیم. این اتفاق در پست های دیگر نیز رخ می دهد چون در تیم ما رقابت حساس است و بازیکنان تیم ما کیفیت بالایی دارند.باید منسجم تر و متحدتر از همیشه باشیم ودرغیر این صورت کار برای ما سخت می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 ا 22:38 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.